Despre Point Cut s-au spus multe lucruri pe acest blog de-a lungul celor câteva luni de când ne tot întâlnim aici, în spațiul virtual. În ultimul timp, s-au spus o mulțime de lucruri (noi sperăm că și interesante) despre Frizeria București, locomotiva acestui întreg sistem de business-uri care îți oferă servicii de frizerie.

Ceea ce n-am discutat niciodată pe acest blog, însă, îl reprezintă frizeria din punct de vedere al business-ului. Sau altfel spus, ce presupune să ai o afacere în domeniu, ce greutăți întâmpini, în cât timp reușești să îți acoperi investițiile și care sunt punctele esențiale care îți asigură expansiunea business-ului.

Haideți să pornim de la a enumera, succint, parcursul Frizeriei București în planul afacerilor de profil din București. În septembrie 2013, după lungi analize pe această piață, am găsit câteva puncte lipsă pe care le simțeau clienții și, cu ajutorul experienței prealabile a lui Adrian Niculescu, care ne-a devenit consultant, partener și totodată specialist al Frizeriei București, am deschis prima locație, cea din Strada Busolei, foarte aproape de Ștefan cel Mare.

Pentru că determinarea a fost la cote înalte și dorința de a face lucruri durabile a persistat, am reușit să ne consolidăm poziția de lideri în zonă și am început să punem bazele celei de-a doua locații. Așa se face că în câteva luni, am deschis locația din Strada Masaryk, în zona Batiștei, iar mai târziu în Aleea Modrogan, în spatele clădirii Guvernului și în apropiere de Universitate, pe Strada Armand Călinescu. În felul acesta, un simplu business de cartier, să spunem, a devenit un business local, care a reușit să acapareze piața și să devină lider în domeniu, în mai puțin de 3 ani de la înființare.

Mai târziu, am continuat expansiunea printr-o frizerie-concept, Frizeria Office, în care clienții noștri se pot bucura de servicii pe măsura devizei „Interzis femeilor”: întreg personalul este alcătuit din reprezentante ale sexului frumos, care asigură o ambianță plăcută pentru tine. Dar cel mai important, nu am dat calitatea pentru frumos, așa că nimic din renumele de profesioniști în frizerie nu a fost sacrificat, iar angajatele au cea mai înaltă pregătire.

Și știi de ce? Pentru că, după ce am deschis cele 5 locații, am simțit uneori o lipsă de experiență și cunoștințe la oamenii care își doreau să lucreze în Frizeriile București. Și pentru că nu am optat niciodată pentru soluții de compromis, am ales să deschidem Point Cut, un curs de frizerie care să ne asigure, atât nouă, cât și celorlalți jucători din domeniu, un personal ultra-specializat și competent.

Dacă ar fi să rezumăm parcursul de business de până în acest moment, putem să declarăm mulțumiți că am reușit să atingem mare parte din obiectivele propuse, însă totul a fost posibil doar inovând. De fapt, ca în orice business, noi credem că e nevoie să inovezi, pentru a-ți crea propria piață, dar mai mult decât atât, trebuie să sondezi adânc pentru a descoperi nevoi încă neexploatate ale clienților din acea piață.

Iar dacă trecem la obiective încă neîndeplinite, acela ar fi un sistem extins pe întreg parcursul țării, pentru că noi credem că oamenii au nevoie de servicii de calitate oriunde. De aceea am trecut la următorul pas, pe care ne dorim să îl facem împreună cu tine: am pus la punct un sistem de francize foarte avantajoase, care să aducă frizeria premium în fiecare loc în care este nevoie de ea!

Call Now Button

Important Acest site utilizează module cookie care pot conține informații despre vizitatori. Continuând să răsfoiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

WhatsApp chat