Orice frizer adevărat s-a întrebat, într-un anumit punct al carierei sale, cum ar trebui să acționeze față de clienții săi, pentru a-i face să se întoarcă din nou și din nou pe scaunul din fața sa.

Ai ghicit! Astăzi am ales să aprofundăm tematica frizeriei, în raport cu tehnicile de fidelizare a clienților. Așa cum aminteam și în alte articole, unul dintre trucurile din mâneca frizerilor de succes este această fidelizare, care înseamnă, de fapt, să îi acorzi clientului tău senzația de încredere și atașament față de serviciile pe care i le-ai oferit, pentru a se întoarce mereu la tine.

Curs de Frizerie

Chiar dacă în momentul în care începi să înveți primele tehnici de frizerie, fidelizarea ți se pare o grijă prea mică și prea îndepărtată, vei vedea, cu ajutorul Cursurilor de Frizer Point Cut că lucrurile stau puțin diferit. De fapt, nici măcar nu trebuie să îți schimbi părerea, pentru că la școala noastră de frizerie toate aceste trucuri se însușesc atât de natural de către cursanți, încât la final ți se va părea că nici măcar nu a fost nevoie de un efort real pentru a le învăța.

Revenind la fidelizare, încearcă mereu să gândești din perspectiva clientului tău. Ce își dorește de la frizerul său un om care are nevoie de o nouă tunsoare? Dar mai ales: Ce te-ar face pe tine, ca un client obișnuit, să te întorci la serviciile unui frizer?

Dacă ai reușit să îți răspunzi la aceste întrebări, cu siguranță ai aflat deja o parte din secretele fidelizării. Cealaltă parte este strâns legată de aspecte psihologice, pe care le vei putea afla doar venind să ne cunoști echipa de profesori, care au fost pregătiți de Adrian Niculescu.

Curs Frizer București

În linii mari, Adrian Niculescu îți explică un principiu simplu: arată-i clientului tău că poți să îl tunzi exact așa cum își dorește, dar nu o face decât dacă ești convins că frizura respectivă îi va pune în valoare calitățile. Cu alte cuvinte, la Point Cut te învățăm că cerința clientului este importantă, dar mai importantă pentru amândoi este aspectul final, pe care doar tu poți să-l prevezi.

În general, oamenii tind să fie destul de statornici în ceea ce privește frizerul la care se duc, pentru că oricine își dorește stabilitate și uniforimitate în acest domeniu. Cu toate acestea, la Point Cut ne învățăm cursanții că frizeria înseamnă și o bună comunicare, iar încrederea de care aminteam mai sus se câștigă mai ales prin acordarea unui sfat ferm, dar numai atunci când este cerut, pentru a întări statutul de expert al frizerului în fața clientului. Atenție însă, dacă sfatul rămâne doar la nivel conversațional și nu se concretizează în acțiuni la fel de profesioniste, ai pierdut tot avantajul pe care ți l-ai creat.

Dacă vrei să știi mai multe despre frizerie și despre modul în care să-ți fidelizezi clienții, te așteptăm, împreună cu Adrian Niculescu, la Școala de Frizerie Point Cut București! Nu ezita!

Call Now Button

Important Acest site utilizează module cookie care pot conține informații despre vizitatori. Continuând să răsfoiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor noastre.

WhatsApp chat